Monday, March 21, 2011

Hellow~

Lama sudah saya tidak meng'update'kan blog ini.. sorry lah ye.. kerana saya kesibukan waktu untuk belajar terutama musim cuti persekolahan bulan 3 ini... kite org terpaksa menghadiri pelbagai program terutama perkampungan ilmu selama 4 hari...bermula Sabtu lepas.. bagus juga ade program2 sperti ini sbb kite org dapat mengingati semula perkara2 yg telah kami lupe( mmg lupe pun =P hehe) abis saja program ini..saya pulang pula ke kg di Pahang.. sehingga la abis cuti persekolahan..smpi nk ptong rmbut pun x smpat adeshhh.. sekarang hari ini pun saya belum mmotong rmbut lg ni...hehehe =P.. kalau hendak pergi bercuti pun kite org x smpat kerana mahu pulang ke kg..tambahan pula kerja rumah yg dibekalkan oleh guru perlu disiapkan..(x siap2 juga =P) okey~  itu saja dari saya dulu.. inshaallah saya akan membuat new post...~ salam..dan jaga diri semua yaa =D...

sje letak gmbr ni hehe...

0 comments:

Post a Comment

Hye KenGkAwAn~ FoLLOw Sy K~